« terug naar vorige pagina

Live Chat

Via de nieuwe ‘Live chat’ functie in de ‘Uw Zorg online’ app kunt u direct uw gezondheidsvraag stellen via de chat.
Het chatten kan alleen via de app. Ook is het chatten alleen voor nieuwe vragen, niet voor uitslagen.
U krijgt via de live chat binnen een uur een persoonlijk advies van een medisch team, waar wij als praktijk mee samenwerken. Dit is ideaal voor eenvoudige vragen of klachten over uw gezondheid waarvoor u niet per se naar de praktijk hoeft te komen. U kunt eventueel een foto van de klacht meesturen in de chat zodat deze beoordeeld kan worden. Mocht het nodig zijn, dan wordt er een beeldbelconsult met een huisarts ingepland met wie we samenwerken. Of u wordt alsnog doorverwezen naar onze praktijk voor een afspraak.
Het team heeft geen inzage in uw dossier. Daarom kunt u alleen vragen stellen over nieuwe klachten. Uitslagen kunt u inzien via uw dossier, de website van het ziekenhuis of opvragen bij de praktijk.

In levensbedreigende situaties maakt u geen gebruik van de chat, maar belt u 112.

In deze video wordt uitgelegd hoe de chatfunctie werkt:

Gebruikt u de Uw Zorg online app nog niet?
Download de app voor Apple of Android om optimaal van de mogelijkheden gebruik te kunnen maken. 

Met de app:

  • kunt u online een afspraak maken of annuleren;
  • vraagt u voor medicijnen die u vaak gebruikt online een herhaalrecept aan;
  • heeft u inzage in uw gegevens over uw gezondheid;
  • en kunt u vanaf nu ook via chat uw gezondheidsvraag stellen.