Via de nieuwe ‘Live chat’ functie in de ‘Uw Zorg online’ app kunt u direct uw gezondheidsvraag stellen via de chat.
U krijgt dan gemakkelijk en snel een persoonlijk advies van een medisch team, waar wij als praktijk mee samenwerken. Dit is voor eenvoudige vragen of klachten over uw gezondheid waarvoor u niet per se naar de praktijk hoeft te komen. U kunt eventueel ook een foto van de klacht meesturen in de chat zodat deze beoordeeld kan worden.
Mocht het nodig zijn, dan wordt er een beeldbelconsult met een huisarts van het medische team ingepland. Of u wordt alsnog doorverwezen naar onze praktijk voor een fysieke afspraak.
NB: Dit is NIET geschikt voor SPOED, het opvragen van uitslagen of aanvragen van recepten.
Het team heeft geen inzage in uw dossier. Daarom kunt u alleen vragen stellen over nieuwe klachten.
Uitslagen kunt u inzien via uw dossier, de website van het ziekenhuis of opvragen bij de praktijk. Zie ook Uitslagen
In levensbedreigende situaties maakt u geen gebruik van de chat, maar belt u 112.
In deze video wordt uitgelegd hoe de chatfunctie werkt:
Gebruikt u de Uw Zorg online app nog niet?
Download de app voor Apple of Android om optimaal van de mogelijkheden gebruik te kunnen maken.